مزایای باتری های لیتیوم یون برای یو پی اس
فروش یو پی اس ، یو پی اس چینی ، باتری یو پی اس چینی
مزایای باتری های لیتیوم یون برای یو پی اس
سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 15:22 | بازدید : 204 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )
  • مزایای باتری های لیتیوم یون برای یو پی اس :

در اینجا سه دلیل وجود دارد: آنها کوچک و سبک هستند، طول عمر بیشتری دارند. شرکت ها همیشه به دنبال تولید درآمد بیشتر از فضای خود هستند و یا اجاره می کنند. میزهای بیشتری به دفتر افزایش مییابند. قفسه های IT به ظرفیت پر می شوند. یک تکنولوژی در حال ظهور است که می تواند بیشتر با فضای کمتری کمک کند، ارزش دیدن آن را دارد باتری های لیتیوم یون در سیستم های برق اضطراری (UPS).
باتری های لیتیوم یون یا لیتیوم قابل شارژ هستند و از یکی از مواد معدنی موجود در جهان ساخته می شوند که برای همه چیز از لپ تاپ ها و تلفن های همراه استفاده می شود تا وسایل الکتریکی مانند مدل های تسلا، لیتیوم یون یا LI. با استفاده از باتری لیتیوم برای سیستم های UPS شناخته شده است که برای پاک کردن املاک و مستغلات مورد نیاز برای باتری های حداقل 50 درصد، در حالی که کاهش احتمال تقویت ساخت و ساز و افزایش عمر باتری دو تا سه بار بیش از باتری های سنتی اسید سرب. باتری لیتیوم دارای مزایای دیگری نیز مانند مانیتور باتری ساخته شده است.

پس چرا تمام مراکز داده با استفاده از یون لیتیوم نیستند؟

• هزینه اولیه در حالیکه هزینه کاهش می یابد، باتری های LI با قیمت بالاتر نسبت به اسید سرب (SLR) شیر تنظیم شده خود (VRLA) قرار می گیرند.
• خطر ایمنی درک شده.
• تردید در مورد تکنولوژی جدید. حرکت به دور از روش های درست و یک چالش برای صاحبان یا اپراتورهاست.
اما ناکارآمد بودن باتری های سنتی VRLA، املاک و مستغلات که مصرف می کنند و خنک سازی آنها نیاز به تخلیه منابع ارزشمندی از ساختمان های تجاری امروز است. وقت آن رسیده است تا افق بعدی را در راه حل های باتری UPS در نظر بگیریم.

 

مزایای باتری های لیتیوم یون برای یو پی اس

 

تا به حال، باتری های LI هزینه زیادی داشته و فقط برای سیستم های UPS 200 کیلو وات و بالاتر در دسترس هستند، محدود کردن آنها به پروژه های بزرگ و عمیق در بودجه. با این وجود، در چند ماه گذشته، باتری های لیتیوم برای برنامه های UPS کوچکتر، به اندازه 50 کیلو وات و بیشتر، در دسترس قرار گرفته اند. به طور مشابه، هزینه ها از سال 2010 بیش از 70 درصد کاهش یافته است.
در اینجا سه ​​دلیل برای در نظر گرفتن باتری های LI برای نصب UPS یا جایگزینی باتری وجود دارد:
1. کوچکتر و سبک تر :
باتری های لیتیوم یون وزن 60 تا 80 درصد کمتر هستند و دارای رد پای 50 درصد کوچکتر از همتایان VRLA خود هستند. ساختمان های بلند، به خصوص سازه های قدیمی تر که برای باتری های سنگین ساخته نمی شوند، بیشترین بهره را از باتری های لیتیوم دریافت می کنند: به طور معمول ارزیابی ساختاری نشان می دهد که باتری لیتیوم نیازی به ساخت سازه ندارد. از طرف دیگر، باتری های VRLA اغلب به دلیل حجم و وزن آنها نیاز به ساخت سازه دارند. کمتر املاک و مستغلات اختصاص یافته به سیستم های UPS به معنی فعالیت های بیشتر در تولید درآمد اختصاص یافته است. از بین بردن تقویت ساختاری نیز به معنی کاهش اختلال در دیگر طبقه / مستاجرین و کاهش هزینه نصب است.
2. عمر طولانی تر :
باتری سنتی VRLA پنج تا هفت سال گذشته است و بنابراین باید در طول عمر سیستم UPS دو تا سه بار تغییر داده شود. از سوی دیگر، باتری لیتیوم، همان 10 تا 15 سال گذشته را به عنوان UPS می گذراند. منطقی است که بگوییم یک سیستم UPS با قدرت باتری لیتیوم باید از 10 ساله اجاره تجاری تجاوز کند. نتیجه افزایش روزافزون، قابلیت اطمینان و کاهش کل هزینه مالکیت است.

3. تهویه نیست :
باتری های لیتیوم نیازی به تهویه یا یک اتاق جدا نیستند و بنابراین می توانند با UPS در یک اتاق هم باقی بمانند. در بین کدهای آتش نشانی بین المللی و NFPA-1، باتری های سنتی VRLA نیاز به تهویه برای حذف اگزوز هیدروژن خود را از منطقه دارند و بنابراین معمولا در اتاق جداگانه ای از یو پی اس های پشتیبانی می شوند تا میزان تهویه ارائه شده را محدود کنند. نتیجه لوله مجاز است که این دو را وصل می کند. هزینه تأمین این تهویه می تواند در هر دو مورد در املاک و مستغلات یک اتاق جداگانه به اندازه کافی برای باتری های VRLA و در ساخت مجتمع کار مجاز و اتصال برق بین دو.

ترانسفورماتور ایزوله

برق یو پی اس برای آسانسور

http://makelsanco.ir/benefits-of-lithium-ion-batteries-for-ups/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یو پی اس ، خرید یو پی اس ، یوپی اس و آدرس finetco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 98
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 86
:: بازدید سال : 1612
:: بازدید کلی : 36493