UPS های صنعتی در مقابل یو پی اس های استاندارد
فروش یو پی اس ، یو پی اس چینی ، باتری یو پی اس چینی
UPS های صنعتی در مقابل یو پی اس های استاندارد
دو شنبه 2 دی 1398 ساعت 15:36 | بازدید : 209 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

 

UPS های صنعتی در مقابل یو پی اس های استاندارد

UPS های صنعتی در مقابل یو پی اس های استانداردReviewed by makelsanco.ir on Jul 24Rating: 5.0UPS های صنعتی در مقابل یو پی اس های استاندارد (تفاوت های اساسی فناوری Back-UPS ) | مکلسان تفاوت های اساسی فناوری Back-UPS با UPS های صنعتی .و یو پی اس های استاندارد چیست ؟ به طور کامل دراین مقاله توضیح میدهیم

تفاوت های اساسی فناوری Back-UPS

منبع تغذیه نامنظم یکی از تهدیدات اصلی در صنعت تولید است. یک منبع تغذیه بی وقفه یا Back-UPS عملکرد در چرخه صنعتی را با تنظیم جریان برق و اجتناب از هرگونه اختلال فاجعه یا از دست دادن اطلاعات، ساده می کند. منبع تغذیه نامنظم منجر به زیان قابل توجهی از منابع تا زمانی که ماشین آلات مورد بحث در نهایت بازسازی شوند. یک Back-UPS با ظرفیت های 5 تا 150 کیلو وات موجود در 4 دهه گذشته در دسترس بوده و بازار همچنان به میزان 12٪ سالانه افزایش یافته است. این به علت قابلیت اطمینان در حال حاضر در جریان پیوسته قدرت تمیز و بدون وقفه است.

نیازهای برق متفاوت است – بهره وری دفتر شرکت های بزرگ در مقایسه با واحد تولیدی متفاوت است. از این رو، با مقادیر مختلف تولید، میزان تولید مورد نیاز برای هر گیاه متفاوت است. صنایع با مشکل نیازهای سخت و بی نظمی در عرضه مواجه هستند. بنابراین، دستگاه ها باید امکانات تأیید فاکتور قدرت قابل اعتماد را در نظر بگیرند. این تاکید بر نیاز به درک تفاوت های اساسی بین UPS های استاندارد و UPS صنعتی است. برخی از موارد برجسته برای انتخاب یک UPS هوشمند در نظر گرفته شده است:

Back-UPSBack-UPS

وضعیت فیزیکی:

محدوده فیزیکی و شرایطی که عملکرد سیستم UPS مهمترین عامل در نظر گرفتن آن است. صنایع مانند بخش نفت و گاز، خط لوله نفت، واحدهای تولید سنگین و غیره نیاز به UPS های سنگین دارند که می توانند بزرگترین نوسانات بار را کنترل کنند و تجهیزات را حفظ کنند. در مقابل، سیستم های UPS کم قدرت می توانند نیاز دستگاه های کامپیوتری و ماشین های پیچیده تر را با سهولت نسبی تنظیم کنند.

طراحی سیستم:

سیستم های صنعتی یو پی اس محکم هستند و با طراحی ساختاری پیچیده طراحی شده اند که برای نظارت و حذف مشکلات عمده در سیستم طراحی شده اند. این دستگاه ها اغلب بر اساس نیاز مشتری در سایت شخصی سازی می شوند. پیچیدگی آنها نیاز به ارائه یک کتابچه راهنمای کاربر با نصب آن را صادر می کند. در عین حال، سیستم UPS استاندارد دارای طراحی نسبتا ساده است.

طول عمر:

Back-UPSBack-UPS

سیستم های استاندارد یو پی اس به دلیل ثبات پایین تر و خدمات مشتری با قرارداد محدود، به احتمال زیاد به مدت طولانی عمل می کنند. در طرف دیگر طیف، سیستم های صنعتی یو پی اس عمرانی طولانی تر از 20 تا 30 سال دارند. آنها همچنین با امکانات بلند مدت خدمات کامل مشتری ارائه می شوند. بنابراین، در صورت هر گونه صدمات، دستگاه را می توان جایگزین کرد.

توجه به هزینه:

در این دوره از رقابت با پیشرفت، آن را سخت تر و سخت تر برای دیدار با نیازهای مشتری. بنابراين، بازاريابي مفهوم صرفه جويي در مصرف را ترجيح مي دهد تا کاهش هزينه. استفاده از سیستم UPS استاندارد یک گزینه مناسب برای نیروگاههای کم قدرت مانند مراکز داده است. در همین حال، تنظیمات با الزامات برق بزرگ می تواند پشتیبان باتری قدرتمند و پایدار UPS را برای عملکرد مطلوب بهره برداری کند.

پشتیبانی و تعمیر و نگهداری:

سیستم استاندارد نیازی به پشتیبانی کامل فنی ندارد. با این حال، سیستم صنعتی اغلب نیاز به یک برنامه جامع است که شامل خدمات پشتیبانی و تعمیر و نگهداری است. این کار برای طولانی شدن و ایمن کردن تمام تجهیزات تولیدی انجام می شود.

از یک دیدگاه رایج، پیشرفت های هوشمند صنعتی و استاندارد ممکن است ظاهرا شباهت زیادی داشته باشد. با این حال، هر دو سیستم در هنگام مشاهده از دیدگاه فنی تفاوت های پیچیده ای دارند. کسب و کارهای بسیاری وجود دارد که جنبه های فنی هر دو این سیستم های UPS را درک می کنند و Schneider Electric India یکی از شرکت هایی است که از طیف گسترده ای از منابع هوشمند UPS که برای کسب و کار ضروری هستند، عرضه شده است. این شرکت یک قدم جلوتر در ارائه تکنولوژی اینورتر است که مورد نیاز برای حفظ عملیات هر کسب و کار، صرف نظر از مقیاس آن است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یو پی اس ، خرید یو پی اس ، یوپی اس و آدرس finetco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 98
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 88
:: بازدید سال : 1614
:: بازدید کلی : 36495