فروش یو پی اس ، یو پی اس چینی ، باتری یو پی اس چینی
معرفی شرکت باطری یو پی اس تایگر tiger
شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 19:22 | بازدید : 376 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

شرکت باطری یو پی اس تایگر tiger

باطری یو پی اس تایگر tiger در سال ۱۹۷۳ در کره جنوبی افتتاح گردید.

در ابتدا در برنامه تولیدی این مجموعه باتری اتومبیل مدنظر بود ولی بعد از گذشت چندین سال، باتری یو پی اس را به لیست تولیدات خود اضافه کرد.

این شرکت باتری یو پی اس با طول عمر متوسط تولید می کند و در حال حاضر در بیش از ۵۰ کشور دنیا نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دارد.

این شرکت دارای استاندارهای تولید باتری یو پی اس از مجامع بین المللی است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی شرکت باتری یو پی اس Long لانگ
شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 19:21 | بازدید : 380 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

باتری یو پی اس Long در سال ۱۹۹۷ در کشور تایوان راه اندازی شد. در ابتدا این شرکت باتری مدل سیلد اسید را تولید می کرد.

باتری یو پی اس لانگ تنها شرکتی در کشور تایوان است که از نظر استاندارد تولید دارای مجهزترین و پیشرفته ترین خطوط تولیدی از لحاظ کنترل کیفی محصول است.

این شرکت بعد از فعالیت های چند ساله و موفقیت های پی در پی در تولید و عرضه محصولات، استانداردهای بین المللی euro و butt را کسب کرد.

باتری یو پی اس لانگ یکی از پرطرفدارترین برندها در نزد مصرف کنندگان است و باکیفیت ترین محصولات را تولید و به بازار های جهانی و آسیا عرضه میکند.

درآمد سالیانه این شرکت بالای ۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی شرکت باتری یو پی اس پاناسونیک
شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 19:20 | بازدید : 375 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

شرکت باتری یو پی اس پاناسونیک panasonic در کشور ژاپن تاسیس شده است. این شرکت محصولات رده الکترونیک و دیجیتالی را در برنامه خطوط تولیدی خود دارد.

شرکت پاناسونیک یکی از بزرگترین مجموعه های تولید محصولات الکترونیکی است و خطوط تولید باتری یو پی اس را به دلیل نام و نشان و برندینگ خود در جهان راه اندازی کرد.

این شرکت باتری یو پی اس را طبق استانداردهای بین المللی تولید و با کیفیت  بسیار عالی به بازارهای بین المللی صادر میکند.

باتری یو پی اس پاناسونیک به عنوان محصول رتبه یک یا درجه یک در بازارهای جهانی شناخته میشود.

طول عمر بالای ۸ سال یکی از مزیت ها و قابلیت های باتری های تولید پاناسونیک است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کتاب آموزش آسان و کاربردی php و mysql که به زبان فارسی
سه شنبه 21 آذر 1396 ساعت 11:30 | بازدید : 353 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

آموزش آسان کاربردی php و mysql

کتاب طراحی وب با زبان PHP و پایگاه داده MySQL مای اسکیول را برای شما کاربران عزیز سایت آغازه آماده کرده ایم که این کتاب شما را علاوه بر آموزش زبان برنامه نویسی پی اچ پی به صورت عملی پروژه محور بوده و شما را گام به گام با طراحی وب سایت با این زبان آشنا می نماید. پی اچ پی php یک زبان پردازه نویسی که متن آن در اختیار عموم قرار گرفته و در سند های HTML برای اجرای توابع محاوره ای طرف سرویس دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان در تمام سیستم عامل ها ی اصلی اجرا می شود و اساسا با لینوکس و سرویس دهنده های وب یونیکس در سرویس دهنده های ویندوز (همراه با نرم افزار های افزودنی ) مورد استفاده قراز می گیرد .بطور معمول می توان فایل های php می توانند حاوی متن ، تگ های HTML و اسکریپت ها باشند ، کاربر در هنگام اجرای اسکریپت نمی تواند کدهای php را مشاهده کند و تنها تگ های HTML را مشاهده می کند ، بدین معنی که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکند که توسط کاربر قابل مشاهده است. این کتاب با عنوان آموزش آسان و کاربردی php و mysql که به زبان فارسی در ۱۴۳ صفحه به زبان فارسی تهیه شده است که امید است مورد توجه علاقه مندان حوزه برنامه نویسی وب قرار بگیرد.

عنوان: آموزش آسان کاربردی php و mysql

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: حسینیان راوندی

تعداد صفحه: ۱۴۳

حجم فایل: ۲ مگابایت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


توصیه هایی که قبل از خرید دوربین مدار بسته باید به آنها توجه کنید
سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت 23:55 | بازدید : 390 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

توصیه هایی که قبل از خرید دوربین مدار بسته باید به آنها توجه کنید

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

روبروي مشتريان: يكي از قسمت هاي كه صاحبان واحد و كارفرمايان به آن دقت بسياري دارند روبروي مشتريان مي باشد.

براي اينكار مي توان از يك دوربين مداربسته روبروي مشتريان استفاده كرد.

اگر واحد تجاري بزرگ نباشد به گونه ي دوربين را نصب ميكنند كه علاوه بر مشتري بتواند ورودي واحد نيز پوشش بدهد. انتخاب مناسب در اينباره دوربين هاي دام ميباشد.

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

روبروي فروشنده : در صورتي كه شخص فروشنده خود كارفرما نباشد گاهي از دوربين مداربسته براي كنترل بر روي عملكرد فروشنده نصب ميگردد.

در چنين مواقعي محل نصب دوربين مداربسته روبروي فروشنده خواهد بود .

 

محيط بيرون واحد تجاري: يكي از محيط هاي كه از حساسيت بالايي برخوردار مي باشد محيط بيروني واحد تجاري است.

اگر از چنين مواردي استفاده شود موجب بالا بردن ضريب امنيت واحد تجاري و محيطهاي كنار آن خواهد شد.

با توجه به محل واحد تجاري از يك يا دو ( در مواقع ضروري تعداد بيشتر) دوربين مداربسته استفاده مي شود.

بدين منظور از دوربين هاي صنعتي استفاده ميشود كه مي توان براي به صرفه بودن از دوربين هاي بولت outdoorاستفاده نمود.

 

انبار يا قفسه ها : اگر مغازه يا فروشگاه مورد نظر قفسه هاي داخلي يا انباري داشته باشد كه پوشش آنها به وسيله دوربين هاي ديگر انجام نگردد بايد از تعداد دوربين هاي بيشتري براي پوشش و كنترل آنها استفاده كرد.گزينه مناسب براي اين قسمت ها ، دوربين هاي دام هستند .اگر تنها نياز باشد كه يك زاويه خاص تحت نظر باشد لازم است كه از دوربين هاي باكس با لنز خارجي استفاده گردد.

 

دخل ( صندوق) : اگر از دوربين هاي استفاده شود كه اين قسمت را تحت كنترل بگيرد سبب مي شود شما از تمامي ورود و خروج هاي پول ها باخبر باشيد و حساب دقيق تري را در دست بگيريد . براي چنين مواقعي معمولا استفاده از يك دوربين باكس با لنز مناسب توصيه مي گردد.

 

واحد اداري: در محيط هاي اداري بيشتر از اينكه بحث امنيت مطرح باشد نظارت مهم است . با اين وجود ممكن مشتريان زيادي وجود داشته باشند كه نيازهاي متفاوتي داشته باشند . نصب دوربين هاي مداربسته در مكان هاي اداري به نياز كارفرمايان بستگي دارد پس نمي توان در اين باره از جزييات دوربين مداربسته سخن گفت.اگر بخواهيم تعداد دقيق دوربين ها را نيز بيان كنيم بايد بگوييم بعد از بازديد از محل مي توان نظر قطعي را بيان كرد.

 

 واحد مسكوني: براي هر ساختمان ، نصب دوربين مداربسته متفاوت مي باشد . اما در ساختمان ها نقاطي وجود دارد بصورت رايج مهم قرارگيري دوربين هاي مداربسته هستند كه در ادامه به آنها اشاره شده است:

 

درب ورودي ساختمان : مهم ترين قسمتي كه دوربين مداربسته در آن نصب مي شود ورود و خروجي ساختمان ميباشد كه از دوربين هاي صنعتي و یا دیواری در اينباره استفاده مي شود اين دوربين ها براي اينكار مناسب هستند.

 

پاركينگ ها : با توجه به تعداد طبقات و شكل پاركينيگ بايد بگونه ي دوربين نصب گردد كه بتواند ورود و خروج خودروها را نشان دهد . براي چنين مواقعي از دوربين هاي دام و بولت outdoorاستفاده مي گردد.

 

حياط : اگر حياط شما در قسمت پشت ساختمان قرار دارد و امكان ورود و خروج از محيطهاي مجاور را به وجود مي اورد لازم است حداقل از يك دوربين براي محافظت از آن استفاده گردد.براي چنين مواقعي از دوربين هاي بولت outdoorاستفاده مي گردد.

 

روبروي ساختمان: اگر اهالي ساختمان خودروهاي خود را روبروي ساختمان پارك ميكنمد نياز است شما محيط را با يك دوربين و دو دوربين پوشش قرار دهند. براي چنين مواقعي از انواع دوربين مدار بسته خارجی استفاده مي شود.

 

پشت بام : اگر پشت بام ساختمان شما ، به وسيله ساختمان هاي كناري ديگر در دسترس است بهتر مي باشد حداقل از يك دوربين براي ورودي پشت بام در نظر گرفته شود و يا از دوربيني استفاده شود كه پشت بام كنترل گردد . براي چنين منظوري از انواع مختلف دوربين مدار بسته بولت یا دیواری استفاده مي شود.

اگر در رابطه با ارزش استفاده از سيستم مداربسته تفكري داشته باشيم پي به اهميت آن خواهيم برد.

متاسفانه بيشتر مردم بر اين باورند كه استفاده از سيستم هاي امنيتي پيشرفته تنها هزينه ي اضافي بيش نيست.

اما استفاده از يك دوربين مداربسته مي تواند سبب پيشگيري از جرايم و سرقت هاي زيادي شود ، البته فراموش نكنيد كه در بسياري از مواقع دوربين هاي مداربسته توانسته اند كمك زيادي به دستگيري سارقان داشته باشند و حتي سبب جبران خسارت شوند.

توصيه ما  : هنگامي كه ميخواهيد تعداد دوربين مداربسته و كيفيت آن را انتخاب كنيد حتما هزينه آن را با توجه به ارزشي كه دارند مقايسه كنيد و سپس تصميم نهايي را بگيريد.

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

انتخاب نوع دوربين

در انتخاب نوع دوربين مداربسته عواملي مهمي تدخيل هستند كه در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • نوع بدنه و ميزان استقامت دوربین مدار بسته
  • توانايي و برد پرتاب سیستم ديد در شب
  • زاويه ديد لنز دوربين مدار بسته
  • ابعاد دوربين مدار بسته با به توجه مورد استفاده و كاربرد.

 

در اصطلاح دوربين ها به صورت كلي به دو گروه دسته بندي مي شوند كه عبارت اند از :

داخلی  و خارجی که در کل توصیه همیشگی ما استفاده از دوربین های خارجیست که با اختلاف هزینه بسیار کمی در دسترسند .

دوربين هاي داخلی:  اين دوربين ها بيشتر در محيط هاي دروني استفاده مي شوند و بدنه آنها به گونه ي است كه براي محيط هاي خارجي مناسب نيستند . دقت داشته باشيد كه اين دوربين ها به گردوخاك حساس مي باشند .

دوربين هاي خارجی: اين دوربين ها بيشتر براي محيط هاي بيروني استفاده مي شوند و بدنه ي آنها ضد گردوغبار مي باشد .

 

يكي از قابليت هاي كه در دوربين هاي مداربسته بسیار مهم است قابليت ديد درشب با کیفیت است . امروزه اکثر دوربین های کم کیفیت و با کیفیت به قابلیت دید در شب تجهیز شدند ، اما کیفیت بسیاری از آنها در کمتر از ۶ ماه با افت شدید همراه است

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

دوربين مدار بسته مي تواند در شرايط كم نور و تاريك تصاوير خوبي را به ما بدهند. اگر اين موضوع براي شما مهم است حتما به اين قابليت ( ديد در شب ) در اين دوربين ها دقت نماييد.

انواع دوربین مدار بسته انواع زوایای دید و لنزهای متفاوت دارند که با توجه به زاویه مورد نظر و همچنین کاربرد دوربین این موضوع مورد بررسی و در نظر گرفته میشود.

در صورتی که قصد دارید دوربین به گونه ی باشد که مشتری آن را ببنید و به اصطلاح ساده تر نقش بازدارنده را داشته باشد

باید نصب دوربین را در زاویه دید مشتری انجام دهید و یا حتی می توانید از قاب بزرگتر یا کاور استفاده کنید این کار سبب می شود تا دوربین جلب توجه کند اما اگر می خواهید بصورت مخفی باشد می تواند در مکانی نصب کنید که کسی آن را نبیند.

برای محیط های تجاری و اداری ( محیط های مسقف) می توان از دوربین های دام (سقفی) استفاده کرد که لنز ثابت دارند و زاویه دید آنها ۷۰ تا ۸۵ درجه است همچنین در بیشتر مواقع این دوربین ها قابلیت دید در شب را نیز دارا هستند.

برای محیط های بیرونی عموما از دوربین های بولت (دیواری)  استفاده می کنند، این دوربین ها لنز ثابت دارند و زاویه دید آنها ۲۵ ، ۵۰ ، ۷۰ درجه می باشد

و همچنین لنزهای متغیر آنها از ۳۵ تا ۸۰ درجه و ۲۵ تا۸۰ درجه هستند . بدنه این دوربین ها در مقابل گرد و خاک مقاوم است به همین دلیل بیشتر برای محیط های بیرونی از آنها استفاده می کنند . بیشتر این دوربین ها قابلیت دید در شب را دارا هستند.

در دوربین های باکس (BOX) می توان لنز خارجی را نصب کرد که برای مکان های داخلی می توان تصاویر مناسب تر با زاویای خاص و تخصصی در اختیار ما قرار دهند اما به دلیل اینکه به آب حساس می باشد اگر بخواهیم در محیط های بیرونی از آنها استفاده کنیم باید برای آنها کاور بگذاریم تا در برابر آب محافظت شوند. لازم است بدانید این دوربین ها در شرایط کم نور می توانند تصویرهای خوبی را به ما بدهند اما دید در شب ندارند.

دوربین های مینیاتوری یا دوربین های مخفی ، ابعاد کوچکی هستند و در محیط های داخلی از آنها استفاده می شود و دید در شب نداشته اند  .

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

دستگاه ضبط کننده تصویر:

دستگاه ضبط دوربین مدار بسته مناسب به شرایط و انتظاراتی وابسته است که شما از سیستم مداربسته دارید ،پس انتخاب  این دستگاه دروضعیت های مختلف ، متفاوت می باشد .

اصلی ترین موضوع میزان کانال های ورودی تصویر و صوت و حجم حافظه قابل استفاده در آن است.

DVR انواع ۴ تا ۳۲ کانال داشته اند که انتخاب آنها با توجه به میزان دوربین ها صورت می گیرد.

اگر از چهار دوربین کمتر استفاده شود می توان از دستگاهی استفاده کرد که ۴ کانال دارد اما اگر می خواهید از دوربین های بیشتری استفاده کنید یا به مکان دیگری بروید پیشنهاد می شود دستگاهی را انتخاب کنید که ورودی های بیشتری داشته باشد.

پیشنهاد ما این است که از دستگاهی با برند معتبر استفاده کنید ، فراموش نکنید دستگاه باید گارانتی معتبری داشته باشد.

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

حافظه دستگاه ضبط کننده(هارد دیسک)

ظرفیت هارد با آیتم های مختلفی محاسبه می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است :

  • میزان دوربین ها
  • میزان ساعت های که تصاویر ضبط شده اند
  • میزان حجم تصاویر گرفته شده ( حجم تصاویر با بالارفتن کیفیت بیشتر می شود)
  • تعداد روزهای که قصد داریم تصاویر نگه داشته شوند.

برای ذخیره تصاویر در ۴ دوربین معمولا به یک هارد با ظرفیت ۱ ترابایت نیاز داریم .

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

نوع سیستم دوربین مدار بسته

بستر سیستم های دوربین مدار بسته در دو نوع هستند که عبارت اند از تحت شبکه ، آنالوگ

در حالت طبیعی و استاندارد ، دوربین های شبکه کیفیت بالای تصویری دارند ولی قیمت  آنها بسیار گرانتر است و همین موضوع سبب شده تا در پروژه های کوچک کمتر مورد استفاده قرار بگیرند . تنها در مواردی که تعداد دوربین ها بیش از حد معمول باشد ، بستر شبکه محیا باشد و یا نیاز به استفاده تخصصی باشد از دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده میکنیم.

سیستم های آنالوگ از نظر کیفیتی در رده متوسط می باشند و استفاده از آنها بسیار رایج است زیرا هم هزینه کمی دارند و هم ساده می باشند که امروزه آنها هم با کیفیت های HD  عرضه میشوند .

اگر می خواهید تصاویر خود را بر روی گوشی ، تبلت ، کامپیوتر ، لپ تاپ و … به وسیله اینترنت مشاهده کنید باید یک خط اینترنت تهیه کنید و سپس مودم خود را به دستگاه DVR متصل نمایید تا بتوانید از طریق اینترنت تصاویر دوربین را مشاهده نمایید . برای اینکار شما باید یک آی پی داشته باشید . آپی ها شامل دو دسته هستند که عبارت اند از دینامیک و استاتیک .

استفاده از آی پی دینامیک از نظر هزینه ی مناسب تر است اما به دلیل اینکه آی پی دینامیک دائما تغییر می کند

و هر بار که شما به اینترنت متصل می شوید  ISP یک آی پی متفاوت به شما خواهد  داد. توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

این امکان وجود دارد که دیگران به تصاویر شما دسترسی پیدا کنند. برای همین پیشنهاد می شود از IP استاتیک استفاده کنید چون IPمشخصی توسط شرکت به شما داده می شود و همیشه این ادرس ثابت است.

البته در انتخاب شرکت نیز دقت کنید تا شرکت معتبری انتخاب نمایید و تا امنیت لازم را به وجود بیاورد و سیستم شما توسط هکرها هک نشود؛

همچنین پشتیبانی شرکت دائمی باشد. توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

قیمت :

قیمت موضوع مهمی است و همیشه جز مسائلی بوده که کاربران بسیار به آن دقت می کنند.

همه ی ما دوست داریم پولمان را در جای صرف کنیم که ارزش آن را داشته باشد ، هیچ کدام از ما هدر رفتن پولمان را دوست نداریم.

پس فراموش نکنید همیشه در انتخاب محصول به بالابودن قیمت آن نیز دقت کافی داشته باشید و پس بعد از بررسی های لازم تصمیم خود را بگیرید  و محصول را خریداری نمایید .

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

انتخاب برند : گمراه کننده ترین قسمت !!

فریب نخورید . هر قیمت بالایی نشان دهنده کیفیت محصولات نیست و همینطور هر قیمت پایینی نشان دهنده انصاف نیست.

با فراوان شدن محصولات تقلبی با نام های برند های بسیار معتبر جهانی ،در صورتی که شما یک متخصص نباشید انتخاب برند پیچیدگی های خاص خود را دارد

که معمولا این مورد از نوع گارانتی و اعتبار شرکت گارانتی کننده کالا قابل تشخیص تر است.

پس  با مشاورین خود صحبت کنید . حقیقت را از ایشان بخواهید و تصمیم بگیرید مشاوره ایشان تا چه حد قابل اعتماد است .

 

توصیه هایی برای خرید دوربین مدار بسته

زاویه دید در دوربین های مدار بسته

دوربین مدار بسته مینیاتوری

دوربین مدار بسته آنالوگ نسل جدید

نرم افزار تشخیص صورت دوربین مداربسته

مگاپیکسل در دوربین های مداربسته

مکانیزم بهبود تصویر در دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته ال جی

سیستم مداربسته شبکه (IP)

دوربین مداربسته آنالوگ

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعادل بار یو پی اس چیست؟
جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت 14:39 | بازدید : 392 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

تعادل بار یو پی اس چیست؟

تعادل بار یو پی اس چیست؟ اشاره به توزیع موثر ترافیک شبکه های دریافتی در سراسر یک  گروه از سرورهای داخلی دارد، و همچنین به عنوان یک مزرعه سرور و یا استخر سرور شناخته شده است.تعادل بار یو پی اس چیست؟

وب سایت های پر ترافیک مدرن باید به صدها هزار ، اگر نه میلیون ها، درخواست هم زمان از کاربران یا مشتریان خدمت رسانی کند و به متن، عکس، ویدئو، و یا داده های برنامه درست برگردد، همه در یک روش سریع و قابل اعتماد. برای مقرون به صرفه بودن مقیاس برای پاسخگویی به این حجم بالا، محاسبات مدرن برای بهتر عمل کردن به طور کلی به اضافه کردن سرورهای بیشتر نیاز دارد.تعادل بار یو پی اس چیست؟

متعادل کننده بار به عنوان “پلیس ترافیک” نشسته در مقابل سرورهای شما عمل می کند و مسیریابی درخواست مشتری در تمام سرورهای قادر به انجام آن به شیوه ای درخواست می شود که سرعت و ظرفیت بهره برداری را به حداکثر می رساند و تضمین می کند که هیچ سروری بیش از اندازه کار نمی کند،‌ که می تواند عملکرد را کاهش دهد. تعادل بار یو پی اس چیست؟

اگر یک سرور واحد از کار بیفتند، متعادل کننده بار مسیر ترافیک را به سرورهای آنلاین باقی مانده تغییر می دهد. هنگامی که یک سرور جدید به گروه سرور اضافه شود،‌ متعادل کننده بار به طور خودکار شروع به ارسال درخواست به آن می کند.تعادل بار یو پی اس چیست؟

در این روش، متعادل کننده بار وظایف زیر را انجام می دهد.

  • درخواست مشتری و یا بار کارآمد شبکه را در چندین سرور توزیع می کند.

  • در دسترس بودن بالا و قابلیت اطمینان را با ارسال درخواست فقط به سرورهایی که آنلاین هستند، ‌تضمین می کند.

  • انعطاف پذیری لازم برای اضافه یا کم کردن سرور به عنوان دستورات تقاضا را ارائه می دهد.

الگوریتم های تعادل بار یو پی اس

الگوریتم های مختلف تعادل بار مزایای مختلفی را ارائه می دهند؛ انتخاب روش تعادل بار بستگی به نیازهای شما دارد:

  • رابین گرد – درخواست ها در سراسر گروه سرورها پی در پی توزیع شده است.

  • اتصالات حداقل – یک درخواست جدید به سرور با کمترین اتصالات جریان به مشتریان ارسال می شود. ظرفیت محاسبات نسبی هر سرور به تعیین این که کدام یک دارای کمترین اتصالات است، ‌عامل می شود.

  • IP درهم ساز – آدرس IP مشتری برای تعیین اینکه کدام سرور درخواست را دریافت می کند،‌ استفاده می شود.

 

تداوم جلسه

اطلاعات در مورد جلسه کاربر اغلب به صورت محلی در مرورگر ذخیره می شود. به عنوان مثال، در یک نرم افزار سبد خرید اقلام در سبد خرید کاربر ممکن است در سطح مرورگر ذخیره شوند تا زمانی که کاربر آماده به خرید آنها باشد.

تغییر اینکه کدام سرور درخواستهای مشتری را در وسط جلسه خرید دریافت کند می تواند باعث مسائل مربوط به عملکرد یا شکست معامله آشکار شود. در چنین مواردی، ضروری است که تمام درخواست های یک مشتری به همان سرور برای مدت زمان جلسه فرستاده شود. این به عنوان تداوم جلسه شناخته شده است.

بهترین تنظیم کننده های بار می توانند تداوم جلسه را در صورت نیاز اداره کنند. یک مورد دیگر استفاده برای تداوم جلسه هنگامی است که یک ذخیره اطلاعات در سرور بالایی توسط یک کاربر در کش خود برای افزایش عملکرد درخواست می شود.

سرور سوئیچینگ باعث می شود این اطلاعات برای بار دوم برداشته شود، و موجب ایجاد ناکارآمدی عملکرد می شود.

پیکربندی پویا از سرور گروه

بسیاری از برنامه های تغییرات سریع نیازدارند سرورهای جدید به صورت ثابت اضافه یا کم شوند. این در محیط هایی مانند آمازون الاستیک محاسبه ابر (EC2)، که کاربران را قادر می سازد تنها برای ظرفیت محاسباتی که در واقع استفاده می کنند پرداخت کنند رایج است،‌ در حالی که در همان زمان تضمین می کند که این ظرفیت ترازو در پاسخ به افزایش ترافیک است.

در چنین محیط های آن تا حد زیادی کمک می کند اگر متعادل کننده بار می تواند به صورت پویا سرورها را از گروه بدون وقفه در اتصالات موجود اضافه و یا حذف کند.

سخت افزار یو پی اس در مقابل نرم افزار متعادل بار

متعادل کننده های بار به طور معمول در دو نوع هستند: مبتنی بر سخت افزار و مبتنی بر نرم افزار. فروشندگان راه حل های مبتنی بر سخت افزار،‌ نرم افزار اختصاصی بر روی دستگاههایی که آنها فراهم می کنند را بارگذاری می کنند، که اغلب از پردازنده های تخصصی استفاده می کنند.

برای مقابله با افزایش ترافیک در وب سایت خود، شما باید دستگاه های جدیدتر و یا بزرگتر از فروشنده بخرید.

راه حل های نرم افزار به طور کلی در سخت افزار کالا اجرا می شود،‌ و آنها را ارزان تر و قابل انعطاف تر می سازد. شما می توانید نرم افزار را بر روی سخت افزاری که انتخاب می کنید و یا در محیط ابر مانند AWS EC2  نصب کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مدار بسته COMMAX
جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت 14:39 | بازدید : 388 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

دوربین مدار بسته COMMAX

در سال ۱۹۶۸ میلادی  شرکت کوماکس در کره جنوبی اقدام به فعالیت نمود و از این تاریخ بود که شروع به کار کرد . این شرکت یکی از شرکت های می باشد که در حیطه محصولات امنیتی و هوشمند سازی ساختمان و تجهیزات نظارت تصویری فعالیت داشته است .

در این قسمت باید دقت داشته باشید که این محصولات دارای استانداردهای متفاوت بین المللی هستند و می توانند با کاربردهای مختلفی که دارند به نیازهای مشتریان پاسخ دهند .

این شرکت توانسته است در طی سال های گذشته جوایز زیادی را از نمایشگاه های بین المللی صنایع امنیتی و نظارتی مانند IFSEC ، EXPOSEC ، INTERSEC کسب کند .

شرکت کوماکس همیشه تلاش کرده است تا محصولی را با استانداردهای تولید کند که همواره با محیط زیست سازگار باشد و در صرفه جویی در انرژی مفید واقع شود . این شرکت علاوه بر مطالب گفته شده سعی کرده راهکارهای ترکیبی را ارائه دهد که در سراسر جهان در هوشمند سازی ساختمان به مشتریان مفید واقع شود .

محصولات این شرکت دارای گستره ی زیادی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است :

  • دوربین مدار بسته IP
  • دوربین مداربسته HD-SDII
  • دوربین مداربسته  AHD
  • لوازم جانبی سیستم مداربسته
  • قفل دیجیتال
  • تجهیزات کنترل دسترسی
  • آیفون تصویری رنگی
  • سیستم احضار پرستار
  • چشمی دیجیتال
  • انواع مانیتور و پنل خانه هوشمند
  • و ....

 

رنج قیمت دوربین مدار بسته کوماکس (COMMAX)

اگر بخواهید از نظر قیمت به این گونه محصولات اشاره کنیم باید بدانید در رده متوسط بازار هستند و همچنین از نظر کیفیتی در رنج متوسط می باشند .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

نکته ) هنگامی که محصولی را  که از برند ناشناخته است ، می خرید معمولا پشتیبانی ضعیفی داشته است ، و پس از مدت کوتاهی بعد از نصب به دلیل اینکه کیفیت آن پایین است ، شما مجبورید برای نگهداری آن هزینه های بیشتری را صرف نمایید و عموما این گونه محصولات دارای کیفیت تصویر پایینی نیز می باشند . پس در خرید همیشه دقت لازم را داشته باشید تا بعدها دچار مشکل نشوید .

 

دوربین مدار بسته COMMAX در چه کشوری ساخته شده است ؟

در کره جنوبی  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است .  اگر شما هم در ایران قصد تهیه این گونه محصولات با این برند را دارید باید بدانید که به راحتی می توانید به شرکت های معتبر و همچنین فروشگاههای که اقدام به ارائه محصولات نظارت تصویری می کنند مراجعه نمایید و اقدام به تهیه این محصولات نمایید . دقت داشته باشید که این محصولات گارانتی رسمی داشته اند .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مدار بسته ARECONT VISION
جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت 14:38 | بازدید : 415 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

دوربین مدار بسته  ARECONT VISION

در سال ۲۰۰۳ میلادی شرکت آرکانت ویژن در آمریکا فعالیت خود را شروع کرد .این شرکت توانست به عنوان یکی از بهترین شرکت های که محصولات تصویری تخت شبکه (IP) را تولید می نماید ، معروف شود . این شرکت  توانسته است پیشرفت سریعی در حیطه  دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری  در بازار داشته است .

در سال ۲۰۱۴ میلادی محصول های این شرکت به واسطه شرکت  SpaceX مورد استفاده قرار گرفت . این شرکت خصوصی در حیطه طراحی تولید و همچنین راه اندازی راکت پیشرفته و فضاپیمای ناسا و سازمان های دیگر نیز فعالیت های  دیگری را انجام می دهد .

در سال های اخیر این شرکت توانسته است که موسسات مختلفی ، جایزه های متفاوتی را دریافت کند . البته فراموش نکنید که محصولات این شرکت دارای استاندارهای متفاوت بین المللی می باشند .

در ادامه محصولات نظارتی این شرکت را به دسته بندی زیر تقسیم کرده ایم :

 

جالب است بدانید که این شرکت توانست است در حیطه پردازش تصویر تکنولوژی های جدیدی را اختراع کند که از جمله آنها می توان به دوربین های مداربسته دام و باکس سری  ®MegaVideo و MegaDome™ و دوربین های ۳۶۰ درجه پانوراما سری         SurroundVideo  ®  اشاره کرد .

این شرکت محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می کند و دارای نمایندگی های زیادی در دنیا می باشد .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته آرکانت ویژن (ARECONT VISION)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به به این محصولات اشاره کنیم باید بگوییم که محصولات این شرکت در رده بالا در بازار هستند اگر قصد دارید محصولی را بخرید که کیفیت خوبی داشته باشد و همچنین از نظر مالی هیچ محدودیتی ندارید  ما به شما پیشنهاد می کنیم که این محصول را خریداری نمایید.

هنگامی که می خواهید یک محصول امنیتی و حفاظتی را بخرید توجه داشته باشید که انتخاب یک برند با کیفیت عالی می تواند یکی از فاکتورهای اساسی  خرید باشد و همواره از خرید محصولاتی با برندهای ناشناخته و بی نام دوری کنید  تا دچار مشکل نشوید .

 

دوربین مداربسته ARECONT VISION ساخت چه کشوری است ؟

در آمریکا  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است .  خط تولید محصولات این شرکت در کشور آمریکا است . اگرمیخواهید محصولات این شرکت را در ایران خریداری کنید به راحتی می توانید به فروشنده ها و فروشگاههای فروش لوازم نظارتی و حفاظتی مراجعه نمایید .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوربین مدار بسته COHUHD COSTAR
جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت 14:38 | بازدید : 405 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

دوربین مدار بسته COHUHD COSTAR

در سال ۱۹۴۹ میلادی  شرکت CohuHD Costar در کالیفورنیا آمریکا شروع به انجام فعالیت خود نمود . این شرکت یکی از تولید کنندگانی است که محصولات نظارت تصویری با کیفیت بالا را تولید می کند ، این گونه محصولات برای کارکردهای موردنیاز در زیر ساخت های طراحی می شوند که حیاتی هستند .

این شرکت توانسته است محصولات نظارتی ( شامل محصولات تحت شبکه و محصولات آنالوگ ) را با دوام بالا و همچنین کیفیت عالی تولید کند که از این محصولات در محیط های استفاده می شود که هم حساسیت بالا دارند و هم مکان های خاصی هستند . البته باید بدانید که محصولاتی که این شرکت تولید می کند برای محیطهای گرم ، مرطوب ، مه دود و آلود  مناسب می باشند .

این شرکت راه حل های نظارتی تصویری را در اختیار کاربران می گذارد که این راه حل ها از تکنولوژی های نو فشرده سازی و همچنین ترکیبی تصویری برداری با کیفیت عالی ترکیب شده اند .

علاوه بر مطالبی که بیان کردیم این شرکت در حیطه ارائه دوربینهای مداربسته باکس به شکل OEM به مشتریان خود هم فعالیت می نماید .

 

محصولات این شرکت را می توانیم به دسته بندی های زیر تقسیم کنیم :

  • دوربین مدار بسته آنالوگ
  • دوربین مداربسته تحت شبکه
  • انواع دوربین مداربسته PTZ صنعتی
  • دوربین مدار بسته ضد مه
  • دکودر سیستم مداربسته
  • دوربین مداربسته هیبرید
  • و ....

دقت داشته باشید که این شرکت محصولات و راهکارهای را ارائه می دهد که برای محیط های حساس و همچنین موقعیت های بحرانی مورد استفاده قرار بگیرند . این شرکت هدف اصلی خود را بر روی ارائه انواع دوربین مداربسته PTZ متمرکز کرده است که بتوان به این دوربین ها برای نظارت بر محیط های باز و بازارهای روباز اعتماد کرد و قابلیت اطمینان بالا را داشته باشند .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته COHUHD

اگر بخواهیم از رده قیمتی محصولات این برند را بررسی کنیم باید بدانیم که این محصولات در رده بالا بازار قرار داشته اند و همچنین دارای کیفیت بالا و برای محیط های حساس ، خاص و صنعتی طراحی شده اند .

اگر شما هم به دنبال دوربینی هستنید که بتوانید برای محیط های خاص از آنها استفاده کنید و همچنین هزینه ی زیادی نیز برای این موضوع در نظر گرفته اید می توانید از دوربین های این برند استفاده نمایید قطعا یک انتخاب عالی خواهید داشت.

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مدار بسته COHUHD ساخته چه کشوری می باشد ؟

در کالیفورنیا آمریکا  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . متاسفانه این محصولات در ایران نمایندگی ندارند و به صورت مستقیم نمی توان آنها را تهیه کرد .

اگر شما هم دوست دارید محصولات این شرکت را بخرید باید از طریق مکاتبه با شرکت یا شرکت های واسطه این محصولات را تهیه نمایید .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برند لنز دوربین مداربسته TAMRON
جمعه 15 ارديبهشت 1396 ساعت 14:37 | بازدید : 432 | نویسنده : یو پی اس | ( نظرات )

برند لنز دوربین مداربسته TAMRON

در سال 1950 میلادی شرکت تمرون (TAMRON) فعالیت خود را در کشور ژاپن آغاز  نمود . می توانیم بگوییم که این شرکت یکی از شرکت های بزرگ تولید کنندگان لنز دوربین در جهان است . این شرکت دارای لنز های باکیفیتی می باشد و همچنین در حیطه تولید لنز بسیار معروف شده است .

در سال 2014 شرکت TAMRON توانست در بین 50 شرکت برتر تولید کننده محصولات نظارتی و دوربین مدار بسته به مقام 20 برساند .  

این شرکت محصولات خود را به کشورهای زیاد دیگری ارسال می کند و همچنین دارای نمایندگی های بسیاری می باشد .

در ادامه می توانیم بگوییم که محصولات این شرکت دارای دسته بندی زیر می باشد :

دقت داشته باشید که این محصولات با کیفیت می باشد و همچنین لنز های دوربین مداربسته این شرکت  استانداردهای متفاوتی بین اللملی را داشته اند .

 

رنج قیمت لنز دوربین مدار بسته تمرون (TAMRON)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بگوییم که در رده بالا بازار می باشند و همچنین کیفیت بالایی داشته اند . اگر شما هم به محصولاتی با کیفیت بالا نیاز دارید می توانید علاوه بر استفاده از دوربین مداربسته میتوانید از لنزهای با کیفیت این شرکت استفاده کنید . مثلا شما می توانید از در مراکزی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند  و باید دارای کیفیت عکس زیادی باشند ، از لنزهای این شرکت استفاده کنید .

 

لنز دوربین مدار بسته TAMRON ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کشور ژاپن قرار داشته است . اگر میخواهید محصولات این شرکت را در کشور ایران خریداری کنید باید بدانید این کار بسیار آسان می باشد و به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و شرکت های محصولات نظارتی خریداری کنید .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یو پی اس ، خرید یو پی اس ، یوپی اس و آدرس finetco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 98
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 552
:: بازدید سال : 1522
:: بازدید کلی : 36403